Ga naar hoofdinhoud

Verhaal · 7 januari 2026

Start van de Groene Week 2026 in het ministerie van Landbouw van Noordrijn-Westfalen

DynamoBot is voor de derde keer op rij aanwezig in het paviljoen van de deelstaat Noordrijn-Westfalen — minister Silke Gorißen luidt de aanloop naar de Groene Week 2026 in Berlijn in.

DynamoBot1 min. leestijd

Vandaag vond in het ministerie van Landbouw van Noordrijn-Westfalen in Düsseldorf de officiële aftrap van de Groene Week 2026 plaats. Voor DynamoBot is het het derde jaar op rij dat wij naast het paviljoen van Noordrijn-Westfalen op de Messe Berlin aanwezig zijn — wij danken u hartelijk voor het voortdurende vertrouwen.

Ook dit jaar werden de producentenverenigingen en exposanten van de beurs door de minister van Landbouw van Noordrijn-Westfalen, mevrouw Silke Gorißen, bij de Stadttor verwelkomd en in de stemming gebracht voor de komende weken.

Het is elke keer weer een groot genoegen om de gewaardeerde exposanten uit heel Noordrijn-Westfalen terug te zien en samen het NRW-paviljoen op de Messe Berlin tot leven te brengen. De partnerregio van de Groene Week van dit jaar is het Münsterland.

Wij wensen alle betrokkenen een succesvolle en inspirerende start van het nieuwe jaar. Hieronder vindt u enkele indrukken van deze geslaagde aftrap.

Met vriendelijke groeten

Team DynamoBot

Openingsbijeenkomst in het ministerie van Landbouw van Noordrijn-Westfalen