Ga naar hoofdinhoud

Verhaal · 19 oktober 2025

DynamoBot in de ignition+ Batch #20 bij digihub Rheinland

DynamoBot gaat van start in de ignition+ Batch #20 bij digihub Düsseldorf/Rheinland — acht maanden gericht op prestaties, schaalbaarheid en investeringsgereedheid.

DynamoBot1 min. leestijd

Het is nu officieel: wij maken deel uit van ignition Batch #20

Sinds begin oktober maken wij deel uit van het ignition+ Accelerator-for-Start-ups-programma — samen met zeven andere ambitieuze teams die klaar zijn om hun start-up naar een hoger niveau te tillen.

We zijn van start gegaan met een persoonlijke kick-off vol energie, openhartige uitwisselingen en eerste inzichten in wat ons te wachten staat. Nu al blijkt: het programma is individueel, praktijkgericht en precies wat we zochten.

We kijken uit naar de komende acht maanden met het team van digihub — Digital Innovation Hub Düsseldorf/Rheinland GmbH, gesubsidieerd door het Ministerie van Economie, Industrie, Klimaatbescherming en Energie van de deelstaat Noordrijn-Westfalen — en naar de nauwe samenwerking met Marina Krawczack, Maite Pazmino en Manaia Kere.

Wat ons te wachten staat

Met ignition maken wij de overstap van het product naar daadwerkelijke prestaties, schaalbaarheid en investeringsgereedheid.

Ons doel in het programma: ondersteuning bij de financiering van hardware- en softwareontwikkeling en bij het opschalen van de productie-infrastructuur — en tegelijkertijd de uitbreiding van het distributienetwerk en nieuwe proefprojecten met partners uit de landbouw en de industrie.